Sprawdzając pocztę przez WWW, być może spotkałeś się już z opcją tzw. „segregatorów”:

2015-08-16_17h08_15

Funkcja ta segreguje Twoją pocztę w zależności od kategorii wiadomości e-mail.

Czyli: jeśli Twoja poczta „rozpozna”, że wiadomość e-mail jest ofertą, umieści ją w zakładce Oferty, jeśli wiadomość jest z portalu społecznościowego, umieści ją w zakładce „społeczności”.

Po przeprowadzonych testach segregatorów doszliśmy do wniosku, że nie ma znaczenia, czy wiadomość wysyła się przez autoresponder, czy tradycyjnymi metodami. Udało nam się przeprowadzić symulacje wysyłek, które potwierdziły, że wiadomość wysłana „ręcznie”, również może trafić do kategorii „oferta”.

W naszych testach największym wpływ na to, do jakiej kategorii trafi wiadomość, miał „nadawca” i „tytuł wiadomości”.

Do kategorii „ogólne” najczęściej trafiały wiadomości, których nadawca zawierał [imię i nazwisko], jednak dodanie już 3 linków do wiadomości sprawiało, że zaczęła ona trafiać do kategorii „oferta”.

Nie ma więc na to reguły – to,  gdzie trafi wiadomość, jest ustalane przez algorytmy zarządcy skrzynek pocztowych.

Pamiętaj, że nie ma znaczenia, czy wysyłasz wiadomość przez autoresponder, czy „ręcznie”: może ona w każdym przypadku trafić do innych kategorii niż „ogólne”.