Przed sprzedażą produktów koniecznie jest skonfigurowanie profilu sprzedawcy zgodnie z instrukcją.

 

Kliknij w Produkty (1) i w Dodaj nowy produkt (2)

2016-03-11_15h41_03

Teraz skonfiguruj produkt w systemie.

(3) – Określ, czy sprzedajesz produkt fizyczny – wysyłkowy czy produkt wirtualny.

(4) – Wpisz nazwę produktu, cenę (jeśli jesteś płatnikiem VAT, to cenę brutto) oraz opis produktu. Te dane zobaczą Twoi klienci.

(5) – Określ metodę płatności dostępną dla Twoich klientów. Zintegrowaliśmy za Ciebie wszystkich największych operatorów płatniczych w Polsce. Integrację płatności przeprowadzasz przed dodaniem produktu.

(6) (nieobowiązkowe) – Ustal akcje po zamówieniu, ale przed opłaceniem. Możesz w tym miejscu wysłać e-mail z podziękowaniem za zamówienie i przypomnieniem o płatności. Link do płatności zostanie automatycznie dołączony do tego e-maila.

(7) (nieobowiązkowe) – Możesz w tym miejscu przekierować użytkownika na stronę „Dziękuję za zakup” lub na stronę z ofertą dodatkową (upsell).

(8) – Wiadomość e-mail, którą otrzyma użytkownik po zaksięgowaniu wpłaty. W tym miejscu możesz podziękować za transakcję, wstawić link do oferty dodatkowej (upsell) lub wydać dostęp do zakupionych produktów wirtualnych.

(9) – Wiadomość SMS, którą otrzyma użytkownik po zaksięgowaniu wpłaty. W tym miejscu możesz podziękować SMS-em za transakcję lub wydać dostęp do produktu wirtualnego (np. kod dostępu do strony)

(10) – Możliwość skopiowania (lub dodania na listę w autoresponderze, jeśli e-mail nie istniał wcześniej) lub przeniesienia z list na listę w autoresponderze. Ta opcja pozwala np. odseparować klientów od wszystkich subskrybentów. Dzięki temu np. w trakcie promocji nie wysyłasz e-maili sprzedażowych do osób, które już kupiły.

 

Bez-nazwy-4Po skonfigurowaniu produktu i zapisaniu zmian wejdź do Produkty (11) i skopiuj link do formularza płatności (12)

2016-03-11_18h56_20

Ten link (12) umieszczasz np. na przycisku na stronie sprzedażowej. Po kliknięciu w niego potencjalny klient zostaje przeniesiony do formularza zakupowego.

2016-03-11_19h41_22