Przed sprzedażą produktów koniecznie jest skonfigurowanie profilu sprzedawcy zgodnie z instrukcją.
Kliknij w Produkty (1) i w Dodaj nowy produkt (2)
Teraz skonfiguruj produkt w systemie.
(3) – Określ, czy sprzedajesz produkt fizyczny – wysyłkowy czy produkt wirtualny.
(4) – Wpisz nazwę produktu, cenę (jeśli jesteś płatnikiem VAT, to cenę brutto) oraz opis produktu. Te dane zobaczą Twoi klienci.
(5) – Określ metodę płatności dostępną dla Twoich klientów. Zintegrowaliśmy za Ciebie wszystkich największych operatorów płatniczych w Polsce. Integrację płatności przeprowadzasz przed dodaniem produktu.
(6) (nieobowiązkowe) – Ustal akcje po zamówieniu, ale przed opłaceniem. Możesz w tym miejscu wysłać e-mail z podziękowaniem za zamówienie i przypomnieniem o płatności. Link do płatności zostanie automatycznie dołączony do tego e-maila.
(7) (nieobowiązkowe) – Możesz w tym miejscu przekierować użytkownika na stronę „Dziękuję za zakup” lub na stronę z ofertą dodatkową (upsell).
(8) – Wiadomość e-mail, którą otrzyma użytkownik po zaksięgowaniu wpłaty. W tym miejscu możesz podziękować za transakcję, wstawić link do oferty dodatkowej (upsell) lub wydać dostęp do zakupionych produktów wirtualnych.
(9) – Wiadomość SMS, którą otrzyma użytkownik po zaksięgowaniu wpłaty. W tym miejscu możesz podziękować SMS-em za transakcję lub wydać dostęp do produktu wirtualnego (np. kod dostępu do strony)
(10) – Możliwość skopiowania (lub dodania na listę w autoresponderze, jeśli e-mail nie istniał wcześniej) lub przeniesienia z list na listę w autoresponderze. Ta opcja pozwala np. odseparować klientów od wszystkich subskrybentów. Dzięki temu np. w trakcie promocji nie wysyłasz e-maili sprzedażowych do osób, które już kupiły.
Po skonfigurowaniu produktu i zapisaniu zmian wejdź do Produkty (11) i skopiuj link do formularza płatności (12)
Ten link (12) umieszczasz np. na przycisku na stronie sprzedażowej. Po kliknięciu w niego potencjalny klient zostaje przeniesiony do formularza zakupowego.