Oferta jednorazowa, nazywana również ofertą „dosprzedażową” lub OTO, powiększa sprzedaż średnio o 30%. Ta oferta pokazuje się użytkownikowi w momencie, kiedy zdecydował się już na pierwszy zakup. OTO jest stosowane nie tylko w Internecie. W pewnej sieci fast food propozycja „a może frytki do tego?”, „powiększyć zestaw za 1 zł?” też jest ofertą jednorazową.

Poniżej najprostszy diagram przedstawiający, jak taka oferta powinna wyglądać.

2016-02-26_11h30_57

Oferta główna, jak widać powyżej, musi linkować do oferty OTO, dopiero na ofercie OTO są dwa przyciski. Jeden przycisk w stylu „tak, chcę produkt 1 + produkt 2, wiem, że zyskuję abc zł i otrzymam dodatkowe gratisy”, drugi przycisk „nie, dziękuję. Wybieram tylko produkt 1. Rozumiem, że tracę możliwość nabycia produkut 2 z ceną o de zł niższą”.

Jak więc zrobić ofertę OTO ?

Wchodzimy do kreatora stron i wybieramy gotowy szablon jednorazowej oferty lub inny, który dopasujemy do jednorazowej oferty.

2016-02-26_11h40_01

Następnie postępujemy zgodnie z Tutorialem VIDEO, który przygotowaliśmy poniżej: