Jak skonfigurować Remarketing w GetALL.pl

Wybieramy narzędzie remarketing z MENU i klikamy w LINKI (1), a następnie w DODAJ LINK DO REMARKETINGU (2).

 

Pojawi się wtedy okienko konfiguracyjne systemu remarketingowego w GetALL.pl:

2015-08-06_19h39_23

1. Nazwa – wpisujemy unikalną nazwę dla tego remarketingu, żeby móc go później zidentyfikować, np. „remarketing na stronę z ofertą ABCD”.

 

2. Przekierowanie na – strona, na którą nastąpi przekierowanie po wejściu na link remarketingowy, czyli – inaczej mówiąc – tutaj wpisujemy adres strony WWW, z której chcemy pobierać grupę docelową, np. Twoja oferta.

 

3. Kod piksela Facebook’a – wklejamy pobrany kod remarketingowy z Facebooka. O tym, jak pobrać kod, traktuje ten post.

 

4. Kod piksela AdWords – wklejamy pobrany kod remarketingowy z Adwords. O tym, jak pobrać kod, traktuje ten post.

 

5. Kod piksela AdKontekst – konto Adkontekst zakładamy na tej stronie. Aby otrzymać kod remarketingowy, należy napisać do supportu tej firmy.

 

6. Przyjazny link – możliwość stworzenia własnego, ładnie wyglądającego linku. Stosuje się to wtedy, gdy chcesz wkleić link np. na swojej stronie, więc zamiast wklejać „fdsf823942398r34.html”, możesz go sam nazwać „ładny-link.html”.

 

UWAGA:

Aby korzystać z REMARKETINGU, nie musisz uzupełniać wszystkich 3 pól z kodami remarketingowymi. Jeśli korzystasz tylko z Facebooka, to wklej tylko kod Facebooka. Remarketing i tak zadziała, będzie miał po prostu mniejszy zasięg – 1 system zamiast 3.