Aby stworzyć i wysłać mailing do listy, kliknij w „Wysyłki”:
W kreatorze wiadomości wpisz temat wiadomości (1). Ustaw nadawcę, który wyśle wiadomość (2). W oknie kreatora dostępny jest pasek narzędziowy (3), dzięki któremu podlinkujesz treść w e-mailu i sformatujesz ją – pogrubienie, kursywa itd. W oknie (4) wpisz treść wiadomości. Opcja (5) umożliwia wstawienie zdjęcia do wiadomości lub wysłanie załącznika:
W kolejnym punkcie wybierz listy (6), do których chcesz wysłać mailing. Jeśli adres e-mail znajduje się na kilku listach, to system i tak wyśle tylko jedną wiadomość do odbiorcy.
Wybierając listy niestandardowe (7), masz możliwość wysłania wiadomości tylko do tych osób, które kliknęły lub otworzyły daną wiadomość (pozwala to np. wysłać przypomnienie o webinarze tylko osobom, które były nim zainteresowane we wcześniejszych wiadomościach).
(8) – czas wysyłki, wysłanie wiadomości można zaplanować na przyszłość. Lista do wysyłki zostanie zbudowana na 5 minut przed faktyczną wysyłką, pozwala to więc zapisywać cały czas nowe kontakty na listę i jednocześnie zaplanować kolejną wysyłkę.
(9) – możliwość wysyłki według pól niestandardowych, czyli np. tylko do osób z danego miasta
(10) – wykluczenia, tutaj możesz ustawić osoby lub całe listy osób, które nie otrzymają wiadomości
Prawa strona kreatora wiadomości zawiera opcje zaawansowane:
(11) – emotikony, personalizacja, split testy, remailing – tutaj to wszystko ustawisz
(12) – opcja umożliwia przetestowanie wiadomości (wysłanie jej na swoją skrzynkę) przed wysyłką główną
(13) – zapis wiadomości jako szkic lub wysłanie wiadomości