Aby sprzedawać w portalu Akademy.pl, konieczne jest uzupełnienie profilu Autora. W formularzu podajesz imię i nazwisko, link do profilu na FB, link do kanału na Youtube (jeśli posiadasz) oraz opisujesz, czym się zajmujesz / co proponujesz itd. Po uzupełnieniu formularza należy kliknąć w Utwórz konto autora.

2015-12-03_16h13_12

Tekst zakładki „Parę słów o sobie” będzie widoczny zawsze na liście Autorów w Akademy.pl. Użytkownicy mają możliwość przeczytania tego i zapoznania się z Twoją osobą.

W następnym kroku zostaniesz poproszony o skonfigurowanie opcji płatności, jakie udostępnisz kursantom. Wszystkie wpłaty za kursy i szkolenia są przelewane bezpośrednio na Twoje konto w systemach płatniczych. Portal Akademy.pl nie przechowuje Twoich pieniędzy.

2015-12-03_16h17_27

Skonfigurowaliśmy najpopularniejsze systemy płatności, tak więc przeważnie cały proces ogranicza się do wklejenia Identyfikatora konta. Szczegółowe opisy integracji znajdziesz w osobnym poście:
Jak zintegrować płatności Dotpay, PayU, Przelewy24, PayPal, Transferuj.pl /TPay.com

W zakładce profil Autora ustaw swoje zdjęcie:

2015-12-03_16h32_37

Następnie zakładkę Dane firmy:

2015-12-03_16h36_09

Te dane będą używane do wystawiania faktur dla klientów. Autor sprzedaje kursy, a system automatycznie wystawia za autora faktury klientom:

W zakładce faktury skonfigurujesz szczegóły:

2015-12-03_16h37_45

Po konfiguracji konta możesz rozpocząć dodawanie kursów i sprzedaż