Aby sprzedawać na portalu Akademy.pl konieczne jest uzupełnienie profilu Autora. W formularzu podajesz Imię i nazwisko, link do profilu na FB, link do kanału na Youtube jeśli posiadasz oraz opisujesz czym się zajmujesz / co proponujesz itd. Po uzupełnieniu formularza należy kliknąć na utwórz konta autora.

2015-12-03_16h13_12

Tekst zakładki „parę słów o sobie” będzie widoczny zawsze na liście Autorów w Akademy.pl. Użytkownicy mają możliwość przeczytania tego i zapoznania się z Twoją osobą.

W następnym kroku zostaniesz poproszony o skonfigurowanie opcji płatności, jakie udostępnisz kursantom. Wszystkie wpłaty za kursy i szkolenia są przelewane bezpośrednio na Twoje konto w systemach płatniczych. Portal Akademy.pl „nie przechowuje Twoich pieniędzy”.

2015-12-03_16h17_27

Skonfigurowaliśmy najpopularniejsze systemy płatności, tak więc przeważnie cały proces ogranicza się do wklejenia Identyfikatora konta. Szczegółowe opisy integracji znajdziesz w osobnym poście:
Jak zintegrować płatności Dotpay, PayU, Przelewy24, PayPal, Transferuj ?

W zakładce profil Autora ustaw swoje zdjęcie

2015-12-03_16h32_37

Następnie zakładka dane firmy:

2015-12-03_16h36_09

Te dane będą używane do wystawiania faktur dla klientów. Autor sprzedaje kursy, a system automatycznie wystawia za autora faktury klientom:

W zakładce faktury skonfigurujesz szczegóły:

2015-12-03_16h37_45

Po konfiguracji konta, możesz rozpocząć dodawanie kursów i sprzedaż