Pierwszym i najważniejszym krokiem jest utworzenie NADAWCY w Autoresponderze, ponieważ to właśnie przez Autoresponder będą wysyłane e-maile transakcyjne. Jeśli więc nie masz ustawionego nadawcy, wybierz z MENU autoresponder i go ustaw.

Teraz możesz zacząć sprzedawać produkty fizyczne lub online przez narzędzie „Sprzedaż”. Niezbędna jest jednak konfiguracja profilu Sprzedawcy.

Kliknij w zakładce MOJE KONTO na USTAWIENIA (1), później na DANE DO FAKTUR (2) i wpisz (uzupełnij) dane swojej firmy (3):

2016-03-11_14h19_53

Dane, które wpiszesz powyżej, będą wyświetlane kupującym na stronie z formularzem zakupu (4).

2016-03-11_14h21_07

Następnie w zakładce DODATKI, MOBILE/SMS masz możliwość doładowania konta dla wiadomości SMS, które będą wysyłane do Twoich klientów, np. wiadomość z podziękowaniem za zakup itd. Minimalna kwota doładowania wynosi 50 zł.

Pełny opis konfiguracji Mobile / SMS znajdziesz TUTAJ.

2016-03-11_14h25_39

Teraz skonfiguruj płatności dla Twoich klientów. W zakładce SPRZEDAŻ kliknij na USTAWIENIA (5), a następnie uzupełnij dane operatorów płatniczych (6). Skonfigurowaliśmy za Ciebie wszystkich dostępnych operatorów w Polsce. Jeśli nie wiesz, skąd wziąć dane operatorów, przeczytaj post: http://support.getall.pl/jak-zintegrowac-platnosci-dotpay-payu-przelewy24-paypal-transferuj/

2016-03-11_15h06_54

Po wszystkim zapisz ustawienia i narzędzie Sprzedaż jest gotowe do pracy. Możesz przejść teraz do dodawania produktu.