W celu zwiększenia skuteczności kampanii e-mailowych zostały wprowadzone split-testy tematów wiadomości, które umożliwiają testowanie tematów w Newsletterach (mailingach).

Po ustawieniu split-testu Autoresponder wysyła mailing do 20% odbiorców i następnie przez 2 godziny analizuje dane z otwarć i kliknięć. Po 2 godzinach Autoresponder automatycznie wybiera najlepszy temat wiadomości i ustawia go dla pozostałych 80% kontaktów.

 

Jak ustawić split-testy w Newsletterach ?

1. Utwórz wiadomość. Wybierz wysyłki (1), a następnie wyślij mailing (2).

2. W kreatorze utwórz wiadomość (3) i zaznacz po prawej stronie, że chcesz przeprowadzić split test (4). Wpisz tematy wiadomości (5).

 

Następnie wybierz listy (6), na które chcesz wysłać wiadomość, ustaw czas wysyłki (7), opcje zaawansowane, np wykluczenia (8)  (jeśli potrzebujesz) i naciśnij przycisk „Wyślij mailing” (9).