Przekierowanie na stronę WWW po zapisie, treść wiadomości z linkiem do potwierdzenia adresu e-mail w przypadku double opt-in i wszystkie dodatkowe ustawienia znajdziesz w ustawieniach listy.
Aby edytować ustawienia listy, najpierw ją utwórz.
Po utworzeniu listy zostaniesz przeniesiony do ustawień.
(2) – nazwa listy, która pozwoli Ci ją zidentyfikować. Grupa to „folder”, gdzie możesz przypisać listy w celu ich uporządkowania.
(3) – nadawca dla listy. Ten nadawca będzie wysyłał Twoje e-maile (później możesz to zmienić).
(4) – metoda zapisu na listę:
pojedyncza – subskrybent po zapisie od razu jest aktywny i możesz do niego wysyłać e-maile.
podwójna – subskrybent po zapisie otrzymuje na e-mail link, w który musi kliknąć, aby aktywować adres.
(5) – treść po zapisie dla metody podwójnej. Jeśli korzystasz z metody podwójnego zapisu, czyli tej, w której użytkownik musi kliknąć link, jaki otrzyma na e-mail, to tutaj masz możliwość wpisania treści, którą zobaczy po wpisaniu adresu e-mail. Możesz również utworzyć osobną stronę, na którą zostanie przekierowany. Taka strona najczęściej zawiera informację typu: Zostałeś zapisany na listę, wysłałem do Ciebie e-mail aby upewnić się że podany przez Ciebie adres na pewno jest Twój.
(6) – Treść po zapisie, jaką użytkownik zobaczy w przypadku zapisu metodą pojedynczą lub przekierowanie na dowolną stronę od razu po zapisie
(7) – Treść po rezygnacji lub przekierowanie na dowolną stronę w przypadku rezygnacji przez użytkownika z subskrypcji
(8) – Wiadomość e-mail, którą otrzyma użytkownik, jeżeli wybrałeś podwójną metodę zapisu
(9) – Powiadomienia o nowych adresach e-mail zapisanych na Twoją listę
(10) – obowiązkowa polityka prywatności dołączana w stopce do Twojej listy
(11) – ta opcja pozwala ustawić stopkę w różnych językach
(12) – po ustawieniach należy zapisać zmiany